بهترین ATS در راه است

جذب و معرفی یک عضو جدید به شرکت و “OnBoard” کردن آنها با طرز فکر یک شرکت می تواند کابوسی برای بزرگترین اسامی در هر صنعتی باشد ، چه رسد به استارت آپ های تازه و بدون سرنخ که تازه برای بقا در این کشور تلاش می کنند.

1-نداشتن برنامه مشخص استخدام

نکته مشترک اکثر استارت آپ های تازه متولد شده و حتی با تجربه، نداشتن استراتژی استخدام مشخص و شفاف است. بدیهی است که استارتاپ ها به دلیل طبیعتشان، هنگام ایجاد چارچوبی از سیاست های استخدامی با مشکل روبرو می شوند. با این وجود ، برای اینکه همه چیز روان باشد و از نتیجه استخدام بهترین نتیجه را بگیرید ، باید نوعی برنامه استخدام تدوین کرد. این به شما کمک می کند تا گردش کار استخدام را درست در مسیر خود حفظ کنید و بهترین نامزدها را پیدا کنید. شما باید برنامه استخدام خود را از ابتدا طراحی کنید تا متقاضیان را برای عضویت در تیم خود هیجان زده کنید.

2-کمبود بودجه

گل واژه ی “استارت آپ” در همه زمینه ها با بودجه کم برابر است. اگر پول کافی برای تأمین تمام هزینه های خود دارید ، از مرحله استارت آپی پیشی گرفته اید و پا در منطقه “شرکتی” گذاشته اید.

برای استارتاپ ها ، در اکوسیستم های بسیار رقابتی امروز ، هدف اصلی زنده ماندن است و هیچ کس آنها را به دلیل نداشتن بودجه کافی برای تأمین استراتژی استخدام حرفه ای و کارآمد ، مقصر نمی داند. به همین دلیل ، استارت آپ ها تمایل دارند که به سمت مقرون به صرفه ترین روش های استخدام و انتخاب که بهترین نامزدها را جذب می کنند ، متمایل شوند. بودجه کم نیز به این معنی است که استارتاپ ها نمی توانند سر و صدای زیادی در بازار ایجاد کنند و استراتژی های بازاریابی آنها با جهنمی از محدودیت ها روبرو هستند. در نتیجه ، نام تجاری در اکوسیستم دیجیتال سفر چندانی نخواهد کرد و بسیار بعید است که بهترین استعدادهای بازار در مورد نام استارت آپ های تازه تأسیس چیزی بشنوند.

3- زمان

هیچ کارآفرین یا متفکر بزرگی که ایده ای برای راه اندازی یک ایده ارائه داده باشد ، هرگز به سراغ شما نمی آید و بگوید: “ما وقت زیادی داریم.” برای آنها ، زمان همیشه کوتاه می شود. مانند هر منبع دیگری. شرکت های نوپا نیز باید با کمبود وقت کنار بیایند و هزاران کار را در زمان کمی که برای انجام کارهای روزمره خود انجام می دهند ، انجام دهند.

انتخاب پلتفرم های جایگزین

هیچ کسی از نوآوری و بداهه بدش نمی آید. پیگیری بهترین پیگیری بهترین کاندیداها و استعدادهای برتر از طریق روشهای استاندارد استخدام ، هزینه های گزافی را برای استارتاپ ها تحمیل می کند. بنابراین ، برای کاهش هزینه ها ، بسیاری از استارت آپ ها به دنبال پلتفرم های جایگزین برای یافتن بهترین افراد ممکن برای کار خود انتخاب می کنند. یکی از این پلتفرم ها می تواند شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، لیکدین و حتی توییتر باشد. علاوه بر اینکه بسیاری از کارجوبان و متقاضیان حوزه ی فن آوری و واجد شرایط ، ساعت ها و ساعت ها در شبکه های اجتماعی پرسه می زنند، جستجو در رسانه های اجتماعی برای یافتن فرد مناسب مزیت های زیادی دارد.

اگر توجه و منابع خود را در کمپین های استخدام در شبکه های اجتماعی معطوف کرده و تبلیغات خود را بر روی آنها قرار میدهید، نام و نشان تجاری خود را نشر خواهید داد. نه تنها داوطلبان از برنامه جذب شما بدون نیاز به انجام هیچ کاری مطلع خواهند شد، بلکه احترام بیشتری برای شرکت و نشان شما خواهند داشت، چرا که شما یک مسیر حرفه ای و نوآورانه را دنبال می کنید و تمایل بیشتری به عضویت در تیم شما خواهند داشت.

5. یافتن افراد همفکر

یافتن افراد مناسب هنوز پایان ماجرا نیست. این آغاز کار است و بایستی استعداد جذب شده به فردی همفکر با تیم و استارتاپ شما با همان آرزوها ، اشتیاق ، چشم اندازها و اخلاق کاری همراه کنید و تا بتواند با مسیری که طی می کنید هماهنگ شود.

6. اتوماسیون استخدام

مهم نیست که شما در مقیاس گوگل استخدام می کنید یا فقط یک شرکت تازه کار کوچک در مراحل اولیه آن هستید. به هر صورت ، اتوماسیون فرآیند استخدام می تواند کمک بزرگی به شما و وقت شما کند. تقریباً 75٪ استخدام کنندگان می گویند که اتوماسیون در روند استخدام نقش بسزایی دارد. بنابراین ، تصور دور از ذهن نیست که 100٪ آنها در مورد ساده سازی روند استخدام از طریق اتوماسیون های کاملتر در آینده ی نزدیک به توافق برسند. برای درک بدون مانع تر از این موضوع ، ما برخی از مزایای سیستم های اتوماسیون استخدام را برای شما ذکر کرده ایم.

افزایش بهره وری

همه می ترسند که ماشین آلات جایگزینی برای آدمی باشند و کارشناسان جذب و استخدام نیز از این تئوری مستثنی نیستند. با این حال ، همانطور که در موارد زیر توضیح خواهیم داد، سیستم های اتوماسیون استخدام برای جایگزینی کارشناسان جذب تنظیم نشده اند، بلکه برای توانمند سازی کار آنها و کمک به نتیجه گیری بهتر درزمانی سریع تر هستند. بنابراین ، اگر شما نیز از تئوری توطئه “من، روبات” و در اختیار گرفتن توسط ماشین ها می ترسید، نگران نباشید. فرایندهای استخدام خودکار با اتومات کردن غربالگری، ارزیابی و برنامه ریزی مصاحبه با کیت های ارزیابی کمکی، کارشناسان و مدیران شما را قادر می سازد تا روی کارهای مهمتر تمرکز کنند در حالی که هوشمندانه از کار تیمی بهره مند می شوند.

ارتقا کیفی فرآیند جذب و استخدام

اتوماسیون کیفیت فرآیندهای استخدام را در کنار سرعت بخشیدن به آنها بهتر می کند. از طریق جذب خودکار ، استخدام کنندگان می توانند زمان و انرژی خود را در جنبه های انسانی و مشخصا بررسی داوطلبان سپری کرده و به آنها با ژرف بیشتری نگاه شوند. همچنین، این اتوماسیون ها متغیرهای ناخواسته را برای عملکرد شغلی حذف می کند.

تجربه بهتر متقاضی

همانطور که قبلاً گفته شد ، هرچه تجربه کاربر بهتر باشد ، بیشتر به سمت شرکت شما جلب می شوند. فرآیند جذب خودکار یک مسیر دو طرفه را برای استخدام کنندگان و داوطلبان به طور یکسان باز می کند. در حالی که استخدام کنندگان می توانند به ایجاد ارتباط با متقاضیان توجه بیشتری نشان دهند ، متقاضیان می توانند از روندی یکپارچه و ساده برخوردار شوند. آنها از پاسخ سریعتر کارفرما خوشحال می شوند و دیگر لازم نیست روزها منتظر بمانند خبری از تیم استخدام شنونده باشند ایده روشنی در مورد افرادی که حتی قبل از شرکت در جلسه با آنها مصاحبه می کنند خواهند داشت. به نظر ما، این یک وضعیت برنده برای هر دو طرف است.

تنوع انسانی و سازمانی

استخدام مغرضانه همیشه ، در همه جا اتفاق می افتد ، حتی اگر خود را فردی قلمداد کنید که هرگز طرف شخص خاصی را نمی گیرد. همه ما دوست داریم با افرادی کار کنیم که بیشتر به ما شباهت دارند و اگرچه قبلاً گفتیم که باید افراد همفکر خود را با همان طرز فکر خود انتخاب کنید، اما همیشه اینگونه نخواهد بود. در برخی از رویدادها ، افراد همفکر واقعاً صلاحیت یک موقعیت خاص را ندارند و دستیابی به رزومه ها می تواند هر استخدام کننده ای به سوی انتخاب راحت ترین گزینه سوق دهد. فناوری پیش ارزیابی ، ارزیابی و رتبه بندی متقاضیان؛ شما را به سمت انتخاب بی طرف هدایت می کند.

زمان از دست رفته ی کمتر

اولین چیزی که پس از شنیدن کلمه “اتوماسیون” به ذهن شما خطور می کند سرعت و سرعت همراه با صرفه جویی در وقت است. شرکت های نوپا باید موقعیت های خالی را به سرعت پر کنند و چه چیزی بهتر از یک سیستم ردیابی متقاضی هوش مصنوعی برای انجام کار برای آنها نیست. به خاطر داشته باشید که اتوماسیون نمی تواند تمام زمینه های استخدام را پوشش دهد و هنوز هم، برخی از قسمت های مهم از جمله تصمیم گیری باید به انسان منتقل شوند. با این حال، برخی از مراحل مانند غربالگری متقاضیان، پرورش ، لیست کوتاه رزومه ها و ارزیابی ها می تواند با سیستم های اتوماسیون صورت پذیرد، که در نتیجه ، زمان کلی مورد نیاز برای به پایان رساندن روند استخدام را به شدت کاهش می دهد و برای کارآفرینان ارزش ایجاد می کند.

چگونه یک اتوماسیون مناسب پیدا کنیم؟

در اینجا چند نکته در فرآیند وجود دارد که در آن اتوماسیون استخدام واقعاً می درخشد.

تبلیغات برای یک فرصت شغلی

تبلیغات برنامه ریزی شده با استفاده از یک نرم افزار خودکار استخدام دسترسی آسان و مستقیم به جامعه مورد نظر خود را به شما می دهد.همچنین تبلیغات خودکار با بازگشت بالای سرمایه، در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنند. مدیریت خودکار بودجه تبلیغات این امکان را فراهم می کند، به استخدام کنندگان کمک می کند تا هزینه هر متقاضی را بیش از 30 درصد کاهش دهند.

همچنین، از آنجا که شما یک نرم افزار استخدام خودکار را برای هدف قرار دادن فضای دیجیتال و احتمالاً رسانه های اجتماعی در اختیار ئارید، ناخواسته کلمه نام تجاری خود را گسترش می دهید. شما، آگاهانه یا ناآگاهانه، مطالب خود را در دسترس قرار می دهید و فقط در هر مورد تصادفی نیست، نه! شما این کار را به سبک و سیستم خودکار انجام می دهید. به مرور ، این امر به شناخت برند شما کمک می کند و فرهنگ شرکت شما را ترسیم می کند.

پیگیری متقاضی

از سیستم پیگیری متقاضی یا ATS برای ردیابی مراحل استخدام متقاضیان استفاده می شود. پیگیری به محض آپلود رزومه و درخواست داوطلبان برای این موقعیت، آغاز می شود. با تعداد بیشماری از متقاضیان استخدام در این شغل، این راه حل خودکار به استخدام کنندگان در سازماندهی فرم ها و پیگیری صحیح ترین افراد کمک می کند. سیستم عامل های ATS دارای ویژگی های مختلف از ویرایشگر سایت شغلی گرفته تا منابع اضافی و حتی مصاحبه ویدیویی هستند. بنابراین در هنگام انتخاب ATS نیازهای خود را با دقت در نظر بگیرید.

ارزیابی قبل از استخدام

قبل از اینکه شما به عنوان رهبر یک شرکت تازه تاسیس، یک غریبه را برای ارزیابی وضعیت و دانش و تجربیات گذشته او به دفتر خود دعوت کنید، اعتماد به سیستم استخدام خودکار می تواند بار زیادی را از دوش شما برداشته و به شما کمک کند تا با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید. این دو ابزار به نوعی با یکدیگر همپوشانی دارند اما در جهت مناسب شما هستند. از طریق پیش غربالگری، می توانید داوطلبان را قبل از اینکه پا در دفتر کار خود بگذارند، بهتر بشناسید و می توانید درجه بندی کنید ، تجربیات ، مهارت ها ، طرز فکر و ویژگی های آنها را ارزیابی کنید. اساساً ، شما قبل از مصاحبه به تمام اطلاعات لازم در مورد یک فرد دست می یابید و هم در خود و هم در مصاحبه شونده وقت بسیار گرانبهایی صرفه جویی می کنید. بعد از اینکه نگاه خوبی به متقاضیانی که با آنها سر و کار دارید و چقدر توانایی آنها است ، دریافت خواهید کرد ، دیگر جایی برای خطا یا تصمیم گیری مغرضانه باقی نخواهد ماند. به عبارت ساده تر، شما می دانید که چه کسی را استخدام می کنید برخی از بسترها برای ارزیابی قبل از استخدام وجود دارد که برخی فاکتورهای مورد نظر و ATS شرکت را می توان در آنها ادغام کرد تا مطمئن شوید همیشه به روزترین اطلاعات را دریافت می کنید و هیچ چیز را از دست نمی دهید.

این مطلب ترجمه ی بود از یک مقاله در سایت کیوپیج

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *